1/10/2010

Wild & Crazy

Olin eilen Tiinan kanssa Sellossa~ Molemmat löysivät ihan kivoja juttuja, wuhuu! Minä löysin hameen, farkut, kuvassa näkyvän hupparin (miesten L, hehe), valkoisen perustopin, kivat sukat ja kuvassa näkyvät kynsilakat.
Sen jälkeen, kun tultiin Sellosta Tiina, Viivi ja Veera tulivat meille katsomaan Guardianin. Saatiin katsottua huikeasti puoleen väliin, kunnes mun vanhemmat halusivat tulla katsomaan Putousta. Siirryttiin sitten mun huoneeseen DVD-laitteiston kanssa, mutta ei saatu sitä toimimaan.
Lopulta kaikki päätykin meille yöks. Pelattiin HSM Party Aliasta

"Tää tyyppi liittyy jotenki poltiikkaan" selitin Martti Ahtisaarea :'D

"Tää on kai joku rallikuski" "Michael Jackson!"

"En mä tienny et ralli ja formulat ei oo sama asia!"
Ja sitä rataa :''''D Joskus kahentoista aikaan katottiin se Guardian loppuun. Aamulla katotiin vanha Moulin Rouge. Muut lähti himaan (tai no Viivi Veeralle) ja minä lenkille~ Sen jälkeen innostuin leikkimään kameralla, kun kaikkialla on niiin nätin lumista<3










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti