2/13/2010

Last week

Oon paras tossa otsikoinnissa. Ei mut aattelin nyt tehdä postauksen, missä kerron mitä tässä viime aikoina oon touhunnut. Alkaen viime launataista.

Lauantai: Oltiin Viivin, Veeran ja Tiinan kanssa Helsingissä. Käytiin katsomassa leffa, shoppailtiin vähän ja käytiin syömässä ravintola Chinassa. Se on kyllä ihana paikka, hyvää ruokaa ja kiva fiilis koko paikassa~

Ostin sieltä kaksi Dependin kynsilakkaa ja yhden kukkahameen, joka toimi kuvausalustana.
Sunnuntai: muutettiin mun huoneen järjestys, vihdoin parvisänky pois! Koko kämppä on vieläkin täynnä kaikkia mun tavaroita, jotka jouduin siirtämään pois sieltä. Lakkasin myös kynnet.


Maanantai: koulua ja ratsastus.
Tiistai: matikankoe, Veera toi parin kuukauden viiveellä loput tuliaiset Japanista :'D

Keskiviikko: kv-klubin tapaaminen, bilsan lukemista.

Torstai: tanssi, bilsan lukemista
Perjantai: halipäivä! ostin köksän tunnilla tulpaaneita, suututin (en tahallani) pari nuorisotyönohjaajaa. Leivoin laskiaispulla vähän ajoissa!


Samu kirjotti Sannin omalle puolelle, nyyh.



Lauantai: Pähkäilin ranskalaisen manikyyrin ja sinisten kynsien välillä. Päädyin sinisiin kynsiin punaisilla sydämillä! Söpöt, kuva ei ole edukseen. Miksi kynsien kuvaaminen on niin vaikeaa?



Nyt lähden nopeasti käväisemään jumbossa ja illalla Petralle juhlimaan huomista ystävänpäivää! Ja huomenna yksiin ristiäisiin~

2 kommenttia:

  1. hey youuu mulle sitte noita lauantain kuvia joskus!

    VastaaPoista
  2. Toki. Oot vaan joskus samaan aikaan meses tai tuut tänne jonku muistitikun kans.

    VastaaPoista