4/21/2010

kuvaton postaus

En tykkää tehdä postauksia ilman kuvia, mutta nyt ei ole kivoja kuvia ja tahdon kirjoitella, joten here we go. On muuten hirveän paljon kerennyt tapahtua edellisestä postauksesta (siis ei siitä eilisestä vaan sitä edellisestä). Oon täyttänyt 16, oli sweet 16 partyt med Tiina ja Ramona, oli LM.C, kävin ajaa skobal ekaa kertaa keväällä (okei ehkä kaks kilsaa, mut kuitenki). Ja varmaan tässä jotain muutakin mielenkiintosta on käynyt.

Mulle oli tarkoitus tulla nyt viikoksi ranskalainen "vaihtari". Nyt ne ei sitten pääse ne ranskalaiset tänne, thanks to Islannin tulivuori
Mutta sitten jotain superiloista! En ole enää niin epätoivonen sen mun kässän diplomityön kanssa! Enään (tai siis enään ja enään, ei mulla todellakaan mitenkään ylimäärästä aikaa jää) tarvitsee ommella se pelikorttivyö, alusmekko & päälikangas yläreunasta yhteen ja pallottaa helma! Oon ihan uskomattoman ilonen, kun aijemmin olin ihan paniikissa tän kanssa. Tässä on kyllä enää se neljä viikkoa aikaa, että täytyy varmasti tehdä jotain kotona ja siinä kerhossa, missä tänäänkin olin koulun jälkeen sitä tekemässä. Sitte matkalla himaan juttelin piiitkästä aikaa vanhalle lapsuudenkaverille vähän enemmänki ku "moi". Hyvin vähän tälläkin kertaa, mut kuitenki.

Ei kai mulla sitten muuta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti