5/11/2010

Älä syö

Taas on viime postauksesta aikaa vierähtänyt. Edellinen viikko meni aika pitkälti kokeisiin lukiessa. Tiistaina fysiikka (sain 10-!), keskiviikkona ranskan valtakunnallinen ja perjantaina bilsa. Muutenkin oli jotenkin hirmuisesti tekemistä, mm. vietittiin Tiinan kanssa keskiviikkona aikaa 4H:n toimistolla seitsemään asti ja torstaina oli kampaaja & tanssi.
La-su oli kv-klubin lastenhoitokeikka. Muuten ihan kiva, mutta siellä ei ollut sänkyjä (vaikka meille oli väitetty toista) ja lapset tulivat n. 3 tuntia myöhässä. Sain myös kuulla parilta lapselta aika monta kertaa, että näytän hassulta, mulla on hassu nenä ja hymy ja oon lyhyt♥ Sunnuntai menikin sitten mummoilla kahvitellessa ja yhteiskuntaoppia lukiessa.

Tänään sitten leivottiin Viivin kanssa annos kookospalloja maistiaskappaleiksi huomista kv-klubia varten. Kookoshiutaleita meiltä ei sitten löytynytkään, joten lähdettiin skoballa S-marketiin. Siellä koettiin taas pettymys ja löydettiin lopulta kookoshiutaleita Valintatalosta. Samalla käytiin sitten kirjastossa, lainasin kaikkia erittäin köh, hyviä kirjoja. Esim. Tallijengin yhden osan. Ai että tykkäsin noista sillon niinä vanhoina hyvinä aikoina, kun olin Polluxissa.




Jääkaappiin piti liimata lappu isän varalta. Selvennys siksi, että se ei voi väittää luulleensa, että ne ei olleet kookospalloja, mitkä se söi (olipa selkeä lause).



Eikai mulla sitten muuta asiaa. Länttäsin tähän vielä yhden videon, jonka kuvasin Mintusta joskus. Alku ja loppu on tylsiä, en jaksanut muokkalilla tätä mitenkään. Mutta ehkä sniikein kissa ikinä!

ps. toivottavasti mun veli vihdoin tois mulle huomenna sen yhen ihanan lippiksen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti