5/21/2010

Meri auringossa väreilee

Eilen oli aika kiva päivä~ Lähdettiin viiden aikaan Veeran kanssa Nummelaan skobilla --> heitettiin Veeran skoba huoltoon ja lähettiin mun skoballa keskustaan. Kierreltiin vähän kauppoja, käytiin ostamassa Ben & Jerry'siä (ja metsästämässä muovilusikoita). Kun oltiin syöty, lähdettiinkin takasin Vihtiin. Täällä käytiin uimassa ja pelattiin hetki sulkkista~ Ei mikään kovin ihmeellinen päivä, mut jotenki ihanan kesänen. Ja sainpahan taas vähän skobailuharjotusta tällekin kesälle (kun se ajaminen ei oo ollu nyt keväällä niin vakaata, ku oon ajanu nii vähän talven jälkeen), en huojunu enää pysähdyksis vaik oliki joku kyydissä :'D

Tänään saatiin muutama koe takasin (bilsa, ruotsi ja yo), sekä äikän aine (9+, oon järkyttyny!). Nyt sitten enää odotellaan lähinnä päättötodistuksen numeroita. Mulla kun on enää 6 kunnollista koulupäivää jäljellä! Maanantaina on ne avajaiset ja meen koko päiväks järjetelemään. Pitäs myös keksiä jostain jotain vaatteita sinne! Ja päättäreihin ois aika tärkeetä saada vaatteet. Ysien juhlaan meen varmaan ihan siinä diplomityömekossa, se on ihan nätti ja sopii teemaan täydellisesti.

Tähän loppuun vielä kaksi "upeeta" kuvaa kukkivasta luumupuusta, hehs.


Ps. Ehdotelkaa pliis jotai kivoja kesäbiisejä!

4 kommenttia:

  1. Valvomo - Tästä kesä voi alkaa ♬
    Hyvät ideat mulla 8----DD

    VastaaPoista
  2. hihii :) Mut kaikki ehdotukset hej tervetulleit!

    VastaaPoista
  3. ääääääää mul on kauhee kesäbiisikokoelma kyl ipodil mut se on tuol kaukana pöydäl enkä jaksa hakee hahahah sorii :D

    BIG ASS LOVE.

    VastaaPoista