6/21/2010

How do you feel make some noise

Heippa! Edellisestä postauksesta onkin vierähtänyt lähes viikko! Tähän spämmäilen nyt aika paljon kuvia, ja oon nytki karsinu noista seittemän sellasta, jotka oisin halunnu pistää! No, tungen niitä nyt tekstin väleihin, mutta jää niitä silti varmaan kasa tuonne loppunkin : )



Keskiviikkona olin Tiinan kanssa ulkona melkein koko päivän. Tuli kyllä tavattua muutamia erittäin mielenkiintoisia tyyppejä, kun istuttiin kirjaston rappusilla. Jossain välissä seuraan liittyi myös Kata ja Ramona. Tosin Ramonalla ei juuri ollut vaihtoehtoja, kun tunkeuduttiin sen työpaikalle :) Mutta kivaa oli istuskella rannassa ja jutella~ Ja käytiin me muuten vielä illalla katsomassa Katalla leffa! Oli _kylmä ajaa sieltä himaan yhentoista aikaan, vaikka matka oli tosi lyhyt.



Torstaina mentiin aamupäivällä Tiinan, Katrin ja Katan kanssa pelaamaan lenttistä rantaan! Eihän me mitään osattu, mutta who cares~ Joskus neljän aikaan suuntasin sitten Viiville! Leivottiin raparperipiirakkaa ja katottiin Hana Yori Dango-leffaa. Ei keretty kattomaan sitä loppuun, vaikka joku 1½ tuntia katottiinkin.

Perjantai oli tosi kiva! Katottiin porukalla (Tiina, Kata, Katri, Ramona, Viivi (jolla oltiin) ja minä) Moon Child ja syötiin kiinalaista! Minä menin jo aikaisemmin Viiville ja katottiin tunti Hyd-leffaa (ei, se ei lopu vieläkään). Mä en oikeesti tajua miten se leffa on niiiin pitkä.



^Havainnollistettiin eilen yhtä hyvin tärkeää kohtausta Moon Childista~

Lauantaina oli suurimmaksi osaksi lagauspäivä. Sen verran ahkera olin, että olin pari tuntia tallilla. Tosin en olis raahautunu sinne, ellei mulla ois ollu rästituntia. Ihan kivaa siellä toki oli. Hypättiin maastoesteitä ja meni mun mielestä aika hyvin koko tunti! Sitten kolmen aikaan, kun tulin tallilta jäin sisälle lagittamaan koko päiväksi.


Eilen eli sunnuntaina tosiaan oltiin Viivin ja Tiinan kanssa venerannassa. Tiina oli ihana, ja otti näitä kuvia~Oon mäkin pari ottanut, mutta suurimmasta osasta iso kiitos Tiinalle! Oltiin ulkona vaan joku reilu tunti, mutta kivaa oli silti!


^Wtf? Tää näyttää siltä, että mä vetäisin Nooan arkkia ja Viivillä ois jotkut discoliikkeet meneillään?


Omg!

Viivii ammutaan ja se hymyilee ilosesti?


Tänään olis sitten kauden viimeinen ratsastustunti, tyhmää. Ja huomenna pitäis mennä ottamaan opiskelupaikka vastaan ! En yhtään tiiä, että miten löydän sinne kansliaan :o Eipä tässä sitten muuta, tähän loppuun vielä paljon näitä kuvia!













2 kommenttia:

  1. erittäin tyylikkäitä kuvia :'DD

    VastaaPoista
  2. No eikö ookkin? :'D Oli kyl aika hauskaa noitten kanssa : DD

    VastaaPoista