6/05/2010

It's over

Nyt on sitten tosiaan peruskoulu ohi. Aika haikeeta. Tosin luulin, että olisin itkenyt siellä oikeesti paljon. Nyt itkin lähinnä, kun tultiin Tean kanssa tohon meidän talojen eteen. Mun tulee niin kovasti ikävä niitä kaikkia, oikeesti paras luokka ikinä!
Tekis mieli mennä kavereitten kanssa ulos, mutta en oikeen kerkeä, kun sen verran pian tulee lähtö kiertelemään niitä ylppäreitä. Mutta onhan tässä nyt koko kesä aikaa olla ulkona.
Todistuksesta sen verran, että kaikkien aineiden keskiarvo tasan 9, lukuaineiden 9.15 (haha, oon parempi ku mun veli!). Sain myös stipendin lahjakkuudestani uskonnossa :'D Ja se oli muuten tasan ainoa stipendi, jonka olen ikinä saanut~

Minä ja Tea lähdössä yhdessä kouluun _vikaa kertaa ;___;
Piti ottaa tämmönen kuva, koska ykkösluokan ekasta päivästä on samanlainen! Sonja ei kyllä enää ollut samalla luokallakaan, mutta kuitenkin! (Naamasensuuri, koska en tiennyt haluaako Sonja näkyä täällä~)

Koko luokka~ Paitsi Pauli oli kai karannut jonnekin! Taas naamasensuurit, vaikka ei noista naamoista muutenkaan ois täydellisesti selvää saanut~ En tajua miten aina luokkakuvissa joku failaa, kun tossa kaikki näyttää hyviltä :)


No se stipendi joo.

Noista ruusuista lähti aika monilla toi kukka pois :o Yheltä tippu se jo lavalla.

2 kommenttia: