8/08/2010

Missä mikään ruoka ei pysy omana

Eilen oli BBT:n Lintsimiitti III ja oli ehdottomasti kesän paras päivä! Porukka oli niin kiva ja hihii, muutenkin oli hauskaa. Bongailtiin Viivin kanssa hyvin paljon porukkaa, hihii~ En jaksa kirjoitella tähän mitään pitkiä stooreja, mutta pääpiirteittäin: laitteissa kiertelyä, hyvää seuraa, vähän tykytystä (spurgut on ihanii :-D), hieman hysteriaa ("vitsi toi mökki on kirkkaan punanen, hihi") ja aa, täydellinen päivä. Käytiin Viivin kanssa välillä myös Helsingissä (siis keskustassa) ja onnistuttiin lähtiessä hyppäämään ratikkaan, joka kiersi jonku piitkän lenkin=istuttiin ratikassa 40min :D Suurkulutettiin Tulirekeä, se on hei kiva laite eikä illal ollu enää jonoi!

Tunkeuduttiin kaikki taas pusukoppiin (perinne!).
Myöhemmin käytiin lisäämässä tohon vielä Siiiri ja se, että fuxie hyväksyy tämän.





Sieltä helsingistä mukaan lähti deco den-kamaa, vaalea neuletakki ja jotkut 3 euroa maksaneet ripset : D Mut noi mun decot on söpöi, vaikka oisinkin halunnu vaaleenpunaset strassit. Ja tajusin just hetki sitten, että noita ei oikeesti saa mahtumaan mun puhelimeen ku korkeintaan 2, koska en haluu liimata takakuorta umpeen : DD

Ja tähän loppuun vielä mun kynnet, melkein samanlaiset kun viimeksikin Lintsimiitissä!

Tää teksti ei ihan luista, hihittelen täällä vaan itsekseni eiliselle : D
Ylihuomenna alkaa taas koulu :( Oi kesäloma, mihin katosit?

4 kommenttia:

  1. ihk sensuroit mun naaman XD mulla oli joku erittäin ihana ilme siinä? :'''DD

    VastaaPoista
  2. Ei mikään mun mielestä kovin paha, mut aattelin että sä et välttämättä ois sitä kovin suuresti arvostanu : D

    VastaaPoista