9/29/2010

Beautiful blogger

Oon taas ollu tosi aktiivinen päivittämään tätä :D Fanni palkitsi mut tämmösellä ihanalla Beautiful Blogger awardilla, kiitosMun piti tehä tää ja laittaa samaan vähän jotain inspiraatiokuvia, mut sitten ne kuvat vähän jäi ettimättä, joten nyt tämä ilman inspiskuvia!



Ideana on siis, että kerron 7 faktaa itestäni ja sitten palkitsen jotkut muut seitsemän ihmistä tekemään tämän!

1. Mulla on nyt eka lukiojakso takana! Huomenna alkaa sitten toka jakso ja toivon selviiväni hengissä!

2. Mulla on yks paikka jonne haluisin niiin mennä joskus valokuvaamaan! Ei mikään kauheen ihmeellinen, näyttää jotenki autiomaalta : D Pitäis vaan saada aikaseks raahautua sinne.

3. Tarviin mustan neuletakin, kun äiti pilas mun vanhan.

4. Mun skootterissa oli tänään kaks hämähäkkiä, hyrrr. Sit Viivin piti tulla hakkaamaan ne kuoliaaks lehdellä et uskalsin lähtee niiltä.

5. Olin eilen kampaajalla mut mun hiuksissa on edelleen kakshaarasia vaikka koko muulle Suomen kansalle jakaa.

6. Just nyt tekis tosi paljon mieli muuttaa takas Mikkeliin. Tiiän kuitenkin, et viihdyn paremmin täällä.

7. Rakastan leipomista! Nyt se on vaan jääny vähän vähemmälle kaiken kouluhässäkän yms takia : (

Palkitsen /haastan tekemään Katan & Ramonan!

Muita en nyt jaksa nimeltä palkita, mutta te kaikki ketkä tiiätte mun lukevan teidän blogeja, niin tehkää tää ihmeessä!♥

♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~

Eilen kuitenkin kerkesin leipoa! Siispä tommosia sitruunakääretorttuleivoksia. Ihan älyttömän hyviä!

Juu, ei tässä sitten muuta. Ei tänään oikeen inspaa tää kirjotteleminen. Huomaa varmaan ihan noista faktoistakin, ettei aivotoiminta oo ihan parhaalla tasolla :D

Ps. Kiva ku heitin tonne ruokakuvien sekaan tommosen peilin kautta salamaa käyttäen kuvatun pärstäkuvan?

3 kommenttia: