11/10/2010

Don't come back no more no more no more no more

Heyy!
Viikonloppuna vietettiin iltaa Ramonalla & Katalla! Kivaa oli, thanks kaikille♥ Kuvia tulee ehkä myöhemmin, mutta mitään en lupaa.

Mutta eilen satoi luntaaaaa! Joka oli tänään jo ihan loskaa, mutta hei kuitenkin, lunta!




Pakko hehkuttaa, kun tein eilen lettuja! Ei siinä sinällään mitään, mutta eka lettu ei failannu! Tää on jo kuulkaas historiallista.

.....................................


Kuten jo tuossa aikaisemmin mainitsin, on lumi nyt muuttunut jo loskaksi. Ja pienen kokeilun jälkeen totesin, että mun 10 euron H&M feikkiuggsit ei sovellu märkään tai liukkaaseen. Olin lenkille lähtiessä päässyt kotipihasta noin metrin poispäin, kun ne kengät alko kastumaan pohjasta läpi! Tosi jees sitte huidella niillä koko lenkki ku 50m jälkeen ne oli jo sukat kokonaan märkinä. Kai ne sitten on tarkotettu ihan sisätöppösiks tai jotai, nyyh. Ja se liukkaus sitte♥ Menin tosi lyhyen lenkin, mut meinasin kaatua jonkun miljoona kertaa. Kerran vedinkin sellasen tyylikkään puolispagaatin polvilleni~


Kertokaa mulle mitä teen tsukiconin kanssa? Haluisin sinne mut sit siel ei oo oikeestaan ohjelmaa, joka kiinnostais. Ja sit ne lauantain iltabileet, haluisin sinnekki mut sit pääsisin nii myöhään kotiin. Saisin kyl majotuksen Ramonalta & Katalta, mut haluisin olla su aamun kotona ku on isänpäivä! Oon ny ihan pihal et mitä teen :D



Ps. pitäsköhän mun opetella tekee loogisia, mielenkiintosia postauksia?


PPs. Hyppiiks nää tän postauksen kuvat teillä ihan miten sattuu? Kun mulla näyttää ihan fiksulta, mutta tästä bloggerista ei ikinä tiedä!

2 kommenttia:

  1. OMG, noi letut ^Q^ ~♥ Tuu tekee meillekin !
    Eiks Tiina muka tule Tsukiin sun kanssa, tälleen niin oon koko ajan kuvitellut.
    Mut hei mä diggailen sun postauksista - ei tarvii loogisuutta, eikä ainakaan mulla noi kuvat mitenkään hypi :DD

    VastaaPoista
  2. Tiina ei katsos ole minkään asteen ernu enää : D
    Mut hyvä hei jos loogisuutta ei kaivata koska en osaa.

    VastaaPoista