3/29/2011

Sinä otit suuremman palan

Ajattelin nyt näin tiistai-iltani ratoksi postailla tänne ruokakuvia. Tarpeettoman monia sellaisia, ihan vain kiusatakseni. Sen verran hyvä jätkä kuitenkin olen, että varoitin etukäteen.

Okei starting from saturday: leivoin kakkua. Veljen kuukausi sitten (: D) olleiden synttäreiden vuoksi, ja ehkä vähän omien perjantaina olevien synttärienkin. Perus täytekakkupohja, välissä ananasta ja kinuskia, päällä tommosta kreemiä, jossa oli PALJON suklaata ja VIELÄ ENEMMÄN voita. Uskotte kenties, että oli ihan mielettömän hyvää♥ kakku1

^Tein ekaa kertaa elämässäni marsipaaniruusuja, joten sanoisin et onnistu ihan jees, eikö?

kakku2 Pursottaminenkin onnistu kerranki noihin reunoihin! Ois vaan pitäny jättää noi epämääräiset, epäsymmetriset kuviot tekemättä mut olin vissiin vähän liian fiiliksissä pursottamisesta.

kakku3 kakku4

^mitä kakusta oli jäljellä sen jälkeen, kun meidän nelihenkinen perhe kerran sitä söi. En tiiä voiko tähän sanoa mitään muuta kun fat asses. (ihan huomioitavaks vaan, että toi oli semmonen kakku josta kuuluis riittää ~kymmenelle hengelle, yeah right)

Tänään mantsan tunnilla opettaja selitti jotain macaronseista (macaroneista?) ja siitä inspiroituneena siis vältin mantsan lukemista loistavalla tekosyyllä: macarons1 macarons2

Tittidii, ne oikeesti onnistu hyvin! Tosin ei sillä että oisin ikinä syöny ns. "oikeita" mut parhaiten nää mun ikinä tekemistä onnistu. Oisitte nähny kuin kauniisti ne irtos siitä leivinpaperilta, melkee siinä herkisty♥ (hei miks tää mun kirjotustyyli on tänää näin outoa?) Mut vähän ne oli tommosia epämuodostuneita, ihan söppänöitä kuitenki! Oon tyytyväinen.


Voishan sitä nyt nopeesti kertoo tästäkin päivästä jotain. Aamulla olin paras opiskelija ikinä ja raahauduin tuntia liian aikasin Nummelaan, jotta saatiin Katrin kanssa tehtyä meidän puheenvuoro runokokoelmasta Terapeuttini sanoi. Esitettiin se sitten kanssa ja mun mielestä meni ihan okei (ainakin paremmin kun mun eilinen enkun esitelmä, yhyy fail). Ja sitte leivoin noita macaronseja. That's it. Oi elämä, missä olet?

Nyt pitää sitten vähän kertailla filosofiaa huomiseks ja ois kiva keretä nukkumaan ennen kymmentä (eli perjaatteessa yheksää, hitto nää kellon siirtämiset sekottaa mun sisäsen ajan ymmärryksen).

Perjantaiks ois siistejä suunnitelmia, mutta nyt näyttäis vähän siltä että ne on vaarassa peruuntua. Pitäkää peukkuja kaikki, joohan!



Ääää tää blogger taas kusee.

2 kommenttia:

  1. Oi noi sun leipomukset on hienoja*---* Mut voita kermavaahdossa...? Oookei...X'DD Hienon näkönen kakku kuitenki! Ja noi macaronit (en kans oo varma miten kirjotetaan) on tosi ihanan värisiä ja tollasia sulosia palleroita<3

    VastaaPoista
  2. Kiitoskiitos♥ Ja toi päälinen ei sisältäny kermavaahtoa itseasiassa ollenkaan (onneks) :D Siinä oli vaan tyyliin voita, suklaata, maitoa ja sokeria (ja vissiin jotain muutaki mutta en muista mitä) : )

    VastaaPoista