5/29/2011

perusaamu kivenlahdessa

Eilen lähdettiin Tiinan ja Viivin kanssa Helsinkiin, lähinnä metsästämään kenkiä. Sieltä sitten yöksi Ramonalle & Katalle, huomattavasti tarkoitettua pienemmällä porukalla. Oli silti kiva juoruilla tyttösten kanssa, tack♥

Aamulla kun olin raahautumassa keittiön lattialle lagaamaan, oli vastassa rikkinäinen ikkuna. Joku oli heittäny yöllä jotain kovaa betonin tyylistä ikkunasta läpi, Kivenlahti♥
12

3
Mäkissä soi k-poppia. Ranskalaiset ja pehmis on hyvää.

4

5

6
Tiiättekö ne päivät, kun mikään ei suju? Tää on nyt semmonen. Olin ottavinani tähän postaukseen kivoja kuvia, noi on nyt ainoot mitkä kehtasin just ja just julkasta. Teksti ei todellakaan kulje. Ikävöin mun skootteria, joka on tällä hetkellä ajokelvoton, koska ajoin perjantaina kolarin. Otavan sivuilla on jotain mua vastaan, joten en pysty harjottelemaan huomiseen ranskan kokeeseen netissä. En vaan jaksais mitään.

Yks juttu piristää vähän: Barcelona 6.-11.6.!

2 kommenttia:

  1. noi sun kengät tuun ryöstään sulta piste aamen.

    VastaaPoista
  2. ei mun kenkiä saa ryöstää :(

    VastaaPoista