12/13/2011

i know we are the best of the best

1
2
3
4
Eilen opin kaksi uutta tanssia, olin ekaa kertaa autokoulussa, ostin hirven ja sain ton uuden (maailman yksinkertasimman) huivin valmiiksi. Päivä tuntu vähintään viikolla.
Tänään mun elämä on ollut niinkin tylsää, että kävin koulussa, jonka jälkeen tulin kotiin tekemään yhteiskuntaopin esitelmää. Lakien lukeminen ei oo kivaa, ehkä mä hylkään mun unelmat siitä, että olisin joskus maailman parhaiten palkattu lakimies. Ja ei, tää esitelmä ei ole edistynyt yhtään yli tuntiin, vaikka oon kovasti tuijottanut tota valmista osuutta.

4 kommenttia:

  1. Ajattelin vain tulla kertomaan, että olet ihana. ♥
    Ei mulla muuta.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Tuuli, sinä myös♥ niistä "pikku"jutuista huolimatta.

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia koko blogissa ja tässä postauksesakin :) olet tosi kaunis ja tää blogi on tosi ihana! :) ihania kuvia ja sun kirjottamat tekstit on jotenki tosi kivasti kirjotettuja :)


    http://lovetearsandmylife.blogspot.com/

    tossa mun blogi, ois kiva jos tsekkaisit! jos tykkäät ni liity ihmees lukijaks :) thankkeee!

    VastaaPoista
  4. Oi kiitos paljon sofia! :) käyn tsekkaamssa sun blogin :)

    VastaaPoista