5/26/2012

tell me your favorite things

1 2 3 4
En voi uskoo et nyt on lauantai. Olin aamulla koulussa metsästämässä sämpylöitä ja tekemässä maailman vaikeinta ruotsin koetta. Ostin turhan paljon meikkejä. Laskettiin Katrin kanssa matikkaa, mut tulokset oli vähän niin ja näin. Jo parin tehtävän jälkee lähettiin hakemaan jätskiä. Muutenkin pidettiin mm. nukkumis-, kuvaamis, ruoka- ja ruokalepotaukoja. Tienasin 5e, kun mun isä löysi jonkun randomin naisen puhelimen ja katri etti sen omistajan käsiinsä. Ite en tehny muuta, ku nauroin sen naisen puhelimessa oleville numeroille ku etin jotain numeroo, johon soittaa. Pizza on hyvää ja mun koira outo. Kävin sen kanssa tänään ekaa kertaa lenkillä 1,5 viikkoon.
Oon jopa saanu vähän väriä pintaan! Ainakin punasta, jos en muuta (taitaa muuten olla eka kerta ikinä, ku oon palanu). Haluisin lähtee juoksee mut mun nilkka tuskin kestäis sitä. Joten lakkaan kynnet, kun sekin on pakko tehä. En tosin tiiä, että minkä väriseks, joten voi olla et lopulta mulla on kymmentä eri väriä sormissa.

Kirjotin just maailman sekavimman blogipostauksen.

6 kommenttia: